2013年11月26日 星期二

2012年最後悔的事

是誰~~~在敲打我窗~~~~(唱歌Mode~~~~XD)

答案是陽光呢!!!!!!!!!!

剛剛過去的Weekend豬的fb及ig瘋狂地被陽光洗了版!太離譜了~~~

就算不喜歡和陽光玩遊戲的豬也要行動了!!!

Step 1>>>>>>>> 馬上call buddies下星期去沙灘!哈哈哈哈!

step 2>>>>>>>> 當然是去買戰衣Bikini啦啦啦~~~(正所謂:輸人唔輸陣 :P )

今日放工,豬跟豬的好姐妹去了尖沙咀的H&M see see……

OMG!!!!!!!!! H&M 今季最新Summer Bikini Collection

下圖中間螢光粉紅流蘇的bikini Set真是不得了~



Boom一聲去fitting了~~

2012年最後悔的事件就這樣發生了 >_<”。。。。。

故事是這樣的:

場景>>>>H&M的fitting area

對白>>>>

姐妹A:嘩嘩嘩件bikini好靚呀~~~~

姐妹B: 嘩嘩嘩嘩!!!我嗰件bikini都好靚呀,但好似要大一個size~~~~

姐妹A:豬妳ok未呀?我換返衫喇已經!

豬:唔……未呀,等多陣啦!

姐妹A :不如妳開少少塊簾俾我地see see?橫掂哩邊又冇人~

豬:哦~

姐妹A + B:OMG!!!!妳條腿發生咩事@@” 以前好似唔係咁架?點解有咁多毛毛同黑色一點點嘅????

豬:我未shave豬腳d毛毛嘛,好耐冇著短褲啦嘛 >_<”

姐妹A + B:太離譜喇!!! @!#!$!&^!&*!*^%)^&%^!#%!@&*#(! 下省三千字……..

認識了多年才發現,好姐妹們全都是白白滑滑,只有豬是多毛的品種,嗚嗚嗚嗚 :...(



(⊙o⊙)謎底已經解開了!

但原來真相是……一個二個在上年夏天,趁豬為新工作忙到頭昏腦漲時,偷偷地做了激光永久脫毛!!!(其實有在what’s app gp 中提過的啦……只是豬眼大過籠睇唔到 =.=”)

嗚嗚嗚嗚 :...( 如果上年有跟著一起去做激光永久脫毛療程,以她們的經驗,大約4-5次就OK掉毛毛….現在我也是一隻白滑的豬了。。。。後悔死了….嗚嗚嗚嗚 :...(



嘿!(火火火 .\_/. !!!)為了不再做黑毛豬,亦本著早買早享受的宗旨,二話不說便起程去姐妹們那間叫MediLASE的激光脫毛小腿的療程了!好在MediLASE的店就在加連威老道,用走的很快就到了~

哇哈哈哈!原來MediLASE有轉會半價優惠(heehee我有幾年前在dermes做上唇永久激光脫毛的單在家呢!)

美容顧問阿Kar人很好呢~ 她讓我先免費做她們家獨有的PRO-Test,先測試豬是否適合做激光脫毛療程還有用什麽能量度數最安全有效,下一次帶齊單據才付錢join半價的小腿激光脫毛療程(心心眼)

免費試做後驚覺原來姐妹們是沒有騙豬的!!!真是一點都不痛!!(可憐豬數年前在Dermes做的上唇脫毛痛得拿了豬的命>_<”)

如果跟我一樣不想再做黑毛豬,又或者想早買早享受的朋友也可以到她們家的網頁登記免費做PRO-Test測試測試(http://www.medilase.com.hk/%E6%BF%80%E5%85%89%E8%84%AB%E6%AF%9B.html

Yeah yeah!算一算時間,豬也趕得到在夏天完結之前擁有白滑的豬腿了(雖然依然肥美@@”)~~~

沒有留言:

張貼留言